Η Celine Dion τραγούδησε το «Hello» της Adele
Όταν μία κλασσική ντίβα αποφασίζει να τραγουδήσει το πιο επιτυχημένο κομμάτι του 2015 τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι απίστευτο!
Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, η Celine Dion έκανε μία μεγάλη έκπληξη στο κοινό της, τραγουδώντας το «Hello» της Adele στο σόου της στο Λας Βέγκας.
Κάποιος είχε την προνοητικότητα να το τραβήξει τη στιγμή σε βίντεο με το κινητό του, το οποίο κάνει ήδη τον γύρο του κόσμου.
Ακούστε την εκτέλεση του γνωστού τραγουδιού...
Εάν σας άρεσε κοινοποιήστε το:

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΕΔΩ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.