Και η Μπενφίκα ενδιαφέρεται για Ομάρ


Αυξάνονται οι… μνηστήρες για την απόκτηση του Ελαμπντελαουί


Ένας από τους ποδοσφαιριστές που έχει ξεχωρίσει τις τελευταίες δύο σεζόν στον Ολυμπιακό είναι χωρίς αμφιβολία ο Ομάρ Ελαμπντελαουί.

Ο Νορβηγός μπακ-χαφ, με συμμετοχή στο Champions League και στη συνέχεια στην εθνική ομάδα της πατρίδας του, έχει καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων.

Η πρώτη ομάδα που ακούστηκε πρόσφατα πως έχει παρακολουθήσει τον διεθνή άσο είναι η Γουέστ Χαμ, όμως δεν είναι και η μόνη. Όπως γράφει σήμερα η Live Sport, o 25χρονος οπισθοφύλακας βρίσκεται στη λίστα και της Μπενφίκα.

Το όποιο ενδιαφέρον των «αετών» φαίνεται πως αφορά το επόμενο καλοκαίρι, αφού ο Ομάρ δεν έχει δικαίωμα συμμετοχή στο φετινό Champions Laegue, ενώ οι Πειραιώτες δύσκολα θα έδιναν μέσα στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο ένα από τα βασικά στελέχη τους.

Πηγή: sport-fm.gr


Εάν σας άρεσε κοινοποιήστε το:

Δεν υπάρχουν σχόλια

Tο fotinos-news.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση

Από το Blogger.