Πανιώνιος – Ολυμπιακός 0-0 (ΗΜ.)

Χωρίς σκορ ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο της αναμέτρησης του Πανιωνίου με τον Ολυμπιακόστη Νέα Σμύρνη. Ο Ολυμπιακός είχε ευκαιρία με τον Ιντέγε στο 14΄ και δοκάρι με τον Κασάμι στο 39΄, ενώ ο Πανιώνιος είχε ευκαιρία με τον Βιγιάλμπα στο 19΄.


Εάν σας άρεσε κοινοποιήστε το:

Δεν υπάρχουν σχόλια

Tο fotinos-news.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση

Από το Blogger.