Πανιώνιος – Ολυμπιακός 0-0 (ΗΜ.)
Χωρίς σκορ ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο της αναμέτρησης του Πανιωνίου με τον Ολυμπιακόστη Νέα Σμύρνη. Ο Ολυμπιακός είχε ευκαιρία με τον Ιντέγε στο 14΄ και δοκάρι με τον Κασάμι στο 39΄, ενώ ο Πανιώνιος είχε ευκαιρία με τον Βιγιάλμπα στο 19΄.
Εάν σας άρεσε κοινοποιήστε το:

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΕΔΩ
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.